Jeśli tak to zapraszamy do kontaktu

Napisz lub zadzwoń, chętnie i szybko udzielimy odpowiedzi

Mają Państwo do nas pytania?
Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Ważne : Tkaninę tniemy pod Państwa szczegółowe zamówienie (kolor, gatunek, wymiar) Klienci nie posiadają możliwości zwrotu ponieważ tkanina ucięta stanowi produkt nieprefabrykowany. Zatem nie przysługuje zwrot produktu dla tkanin ciętych według wskazań w zamówieniu.

Kolory wyświetlane na ekranie monitora mogą odbiegać od rzeczywistych kolorów. Zdajemy sobie sprawę, że przy zakupie tkanin najważniejsze jest sprawdzenie produktu w rzeczywistości, w związku z tym zalecamy zamówienie próbki bądź próbek tkanin, które Państwa interesują, z oferty "Próbki tkanin". W dodatkowych informacjach/uwagach dla sprzedającego prosimy podać nazwę tkaniny i kolor lub wkleić link oferty.

 

 

REKLAMACJE

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@kamkartkaniny.pl, lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres,
  • adres e-mail Kupującego, 
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Do odsyłanego Towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis zgłoszenia reklamacyjnego.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. W przypadku uznania reklamacji, Towar zostanie zgodnie z wolą Klienta, w pierwszej kolejności naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe lub wymagające nadmiernych kosztów, zostanie dokonany zwrot pieniędzy na wskazane przez klienta rachunek bankowy

W przypadku odesłania towaru/produktu niezgodnego z Państwa zamówieniem wynikającego z pomyłki sprzedającego, koszta odesłania tkaniny pokrywa sprzedający.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl